Tidsfördriv.



Har du pojkvän/flickvän? - Nej, jag har ju inte det.
Om du har, hur länge har ni varit tillsammans? -
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande? - Yes!
Vem var du senast tillsammans med? - Johan.
Är du på G med någon? - Verkligen inte.
Isåfall, vem? -
Har du kysst någon i ditt liv? - Ja ?
Vems säng låg du i senast? - Min brors.
Vilket hus var du i senast? - Mitt eget ?
Vem var hemma hos dig senast? - Grannen ?
Vem kramade dig senast? - Bror.
Vem pussade dig senast? - Hemligt.
Vem nuddade du senast? - Mamma.
När grät du senast? - Inatt.
När skrattade du senast? - För 5 minuter sedan.
Är du positiv eller negativ? - Positiv för det mesta.
Vad är viktigast för dig i livet? - Kärlek och tro.
Hur många år är dina föräldrar? - 38 respektive 44.
Har du några syskon? - Världens bästa lillebror.
Nämn en person du inte skulle kunna klara dig utan? - Mamma.
Vem smsade dig senast? - Tobbe.
Vad står det i ditt 8e sms i inkorgen? - Kärlek :)
Vad står det i ditt 8e sms i skickat? - Haha, tummen upp för de då!
Hur många kontakter har du på din mobil? - Jag orkar inte räkna.
Chattar du med någon på msn nu? - Ne.
Isåfall, vem/vilka? - 
Hur många kontakter är offline nu? - 72
Hur många kontakter är online nu? - Många.
Är du nöjd med ditt liv? - Inte till 100 %
Är du lycklig? - Aningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback