Sweet dreams

Borde ha legat till sängs för en hel evighet sedan, jag vet.
Men jag kunde inte, var så påverkad av skriv uppgiften som jag filat så mycket på under hela kvällen. Målet var att bli färdig, redovisa och lämna in den imorgon - det ser ljust ut, jag är klar.

Prov och matlagning väntas imorgon, jag ser fram emot det- kanske inte.
En lång dag blir det i vilket fall som helst, och jag blir supertrött av bara tanken! Klockan är ställd på 05.45, någon som känner sig manad att byta liv med mig för en dag kanske ? huh,

Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

åh tack vad gulligt utav dig! Faktum är att jag har beställt hem linnen som jag kommer att sälja, de kommer att komma någon gång nästa vecka :-)

2009-01-08 @ 19:36:18
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej :) Är du sugen på en ny bloggdesign? Kika in hos mig isåfall, för just nu har jag en aktiv tävling, och en aktiv auktion :)

2009-01-08 @ 22:47:42
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback