Balklänning

Gudars, vilken äcklig dag! Slet mig inte från sängen förens vid ett i eftermiddags, orkade aldrig bege mig till skolan. Snacka om sego-dego! Det fick bli en slappisdag, som så många gånger förr. Men denna gång till duga!

Begav mig ned på stan tillsammans med mammi och lyckades hitta min balklänning, den var grym och jag bara älskar den! Vi struntade i att hyra, och köpe den istället- så nu tillhör den ingen annan än mig själv! Lycka säger jag bara!

Hum, det är kolsvart ute och jag får gåshud bara jag tänker på kylan vindarna för med sig. Tänkte strax unna mig en dusch, efter det en kopp te tillsammans med en bra film. Kanske skulle man tända lite ljus omkring sig? , det var ju trotts allt ett tag sedan.

Jag önskar att du vore här med mig.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh vilken fin:D

2009-01-29 @ 21:38:10
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: för långt bort för en kram

den va riktigt fin faktist !! Klänningen asså :P

2009-01-30 @ 11:02:18
Postat av: Foxy

Oj vad tjuusigt!! Hoppas du får en oförglömlig bal=)

2009-01-30 @ 15:59:44
URL: http://foxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback