Tatto



Har precis lagt mig till sängs efter att ha legat i fosterställning borta i vardagsrummet hela kvällen. Ett tag kändes de som om min mage skulle explodera! Men som tur var gjorde den aldrig de.
Ibland önskar jag att jag var en man, tänk vad skönt att aldrig i hela sitt liv behöva uppleva hur det är att ha mens, att aldrig behöva känna sig svullen, svettig och ha kramp på det här sättet! Åh .. ( drömmer mig bort för en sekund )

I vilket fall som helst så har jag knåpat färdigt på mitt motiv som jag ska gå till tatueraren med imorgon, det är bara texten jag är lite osäker på. Så jag antar att den delen får vänta, ingen idé att stressa- då blir det bara fel.

Har stora planer på att bygga ut mina stjärnor inom kort också, men jag har så stor brist på fantasi- så jag antar att det får vänta till efter sommaren ..

Nu ska jag läsa igenom sidorna inför provet imorgon, yeeyy!
Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: sofia

ja gör de så vi kan gå ner :D tack hehe

2009-01-14 @ 19:23:06
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: sofia

några killkompisar fråga om dom fick åka samma kryssning för dom tänkte väl att de blir roligt o förfesta tsm eller nått så ja sa att dom fick åka om dom ville haha så ni vet sen får ni bestämma om ni vill förfesta med dom haha!

2009-01-14 @ 19:33:39
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: sofia

haha okej;D bra att du sa de ville inte bara släpa med mig några haha

2009-01-14 @ 20:44:14
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback