Money



Har precis betalt klart lite räkningar, så nu är siffrorna inte lika många på kontot längre.
Dock får jag skylla mig själv då jag slog rekord i att göra av med pengar på något så onödigt som alkohol i helgen. Typiskt, så jävla typiskt.

Trött och sliten, det är vad jag är. Har haft ont i magen sedan jag vaknade och inte kunnat sluta tänka på alla ord som en gång fanns i luften mellan oss.

Det spelar ingen roll vad alla andra säger, jag orkar inte längre bry mig.
När jag är med dig mår jag bra, precis som förr. Misstag går inte att radera, men man kan lägga dem bakom sig. Jag struntar i framtiden du pratade om igår, det är någonting som går att fixa- tillsammans.

Det snurrar i mitt huvud just nu.

Dags att krypa ned i sängen framför en film, uppstigning sker imorgon redan 04.45 för att hinna i tid till trafikskolan. Yeeyy!

Woups, jag bjuder på bilden ovan.
Den blev verkligen förjävlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback