Awkward

Jisses vilken kväll! Jag var taggad till tusen och hade tonvis med överskottsenergi som bubblade enda ut i fingertopparna igår, dessutom var jag jätteglad! ( Vilket kanske inte händer allt för ofta ). Nåväl, det började ju bra i alla fall, musik lite drinkar och vin hemma hos S, och för att inte tala om det ursinnigt trevliga sällskapet!

Vid elva var det dags att röra på sig, vi dansade oss ner till Lotus.
Min kväll tog slut här någonstans, efter de första två shotten.

Idag mår jag inte så bra, faktum är att det var jävligt länge sedan jag mådde så här skitdåligt.
Men som man brukar säga, man mår som man förtjänar.

Och bara för att jag har tonvis med skuldkänslor från igår, och blir röd om kinderna bara jag tänker på hur jag betedde mig bjuder jag på lite bilder som läggs upp om en stund.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback