Lyckodag!

Känns helt underbart, 06.45 var jag framme vid trafikskolan. Reception- kärringen hade skrivit fel datum i mitt lilla häfte jag hade fått, givetvis var det igår jag skulle vart där. Min min var väl inte den gladaste, jag hade ju trots allt hasat mig upp 04.45 imorse. Det fick bli en frukost på Donkén, och sedan raka vägen till en skola som var soptom! Avundsjuk ?

Hm, vet inte riktigt vad jag ska göra .. Har endel att plugga, men vet inte vart jag ska börja någonstans. Dessutom är jag helt matt i kroppen efter bara 3 timmars sömn inatt. Slutar vid lunch idag, då lärarna har något möte. Yeeyy! dagens händelse? Det kokar i min kropp.

Nåväl, ingen idé att hänga läpp- gäller bara att hålla huvudet högt och hoppas på att dagen snart är slut. Tänkte planera in ett besök i Västerås med mamma imorgon, då jag börjar få lite panik med balklänningen. Snart är det ju faktiskt dags! Tänk vilken tur jag har som får gå med Jocke tha man! Happyface.

Lite energi har jag väl över till att gå och handla mig en kaffe?
Nja, eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback