Tired



Mina ögon svider, och benen är bortdomande. Enda sedan jag klev upp imorse har jag suktat efter min säng! Orkade inte ta mig till skolan, utav begav mig i stället till stadsbiblioteket i stan för att i lungn och ro försöka koncentrera mig på psykologi- uppsatsen som skall lämnas in nästa vecka.

Efter några timmars hårt tänkande tog jag ett break och mötte upp lilla S på stan, vi åt en flottig lunch på Corner och gick sedan några varv på stan för att bara umgås. Jag köpte mig två smycken till näsan, och suktade lite över byxorna på Gina som jag så gärna vill ha. Kanske införskaffar jag mig dem imorgon? Vem vet ..

Jag har fortfarande inte funnit någon ny praktikplats, men hoppas få presentera mig kort på Twillfit imorgon. Det vore lite klyschigt att få komma in där faktiskt, älskar deras underkläder!

Well, time to sleep.
Tatuering 11.00 imorgon, Tjusigt!

Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

Jag har en design tävling på min blogg va gärna me vet jah ! =)

2009-01-16 @ 14:03:35
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Jonnee

sv: tack så jätte mycket :D:D:D



Ha en trevlig helg!

2009-01-16 @ 15:57:37
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback