Yeeyy!



Så, då var ännu en dag på väg mot sitt slut. Mycket har hänt, men endå inte. Jag glömde mina strumpor till idrottslektionen till att börja med, vilket fick mig att bli halvt nudist i närmare en hel timma. Det var inte roligt att springa omkring barfota på det där snuskiga golvet kan jag tala om!


Nåväl, provet jag faktiskt hade pluggat till kuggade jag på idag, vilken besvikelse! Frågorna var helt okända, och jag fick hjärn- stillestånd. Fy skäms, fy skäms.


Efter skolan tog jag med mig min vän Josen och fikade på Janelings, det var mysigt, trevligt och väl uppskattat. Vi tröck i oss en kanelbulle och en sweet bakelse som hette blondie. Hon drack cola, och jag samlade vuxenpoäng med mitt kaffe såklart. Vi uppdaterade oss lite om senast hänt, och satt kvar en bra stund innan vi begav oss till tatueringsstudion. Jag fick tid redan på fredag, yeey!

Jag kunde inte hålla fingrarna i styr och shoppade med mig en partytopp, leggings, örhängen och ett par nya skor hem, wonderful! Älskar't.

Nu ska jag trixa ihop lite te och sätta mig till rätta för att skriva klart religionsuppgifterna som ska lämnas in imorgon.
Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så gullig du är gumman, bild och allt på oss! :) (Minnen)



Föresten tack för fikat!

2009-01-14 @ 23:18:20
Postat av: Maria

Söt blogg (:

2009-01-15 @ 12:48:17
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: sofia

vart var du idag, vi skulle ju boka haha:(

2009-01-15 @ 17:14:33
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: sofia

hehe okej, jo de tycker jag att vi gör=))

2009-01-15 @ 22:25:11
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback