Home, sweet home



Såhär borde jag ha det oftare..
Ligger hemma helt alone i sängen och bara glor, glor på världens sämsta film som galet nog faktiskt är tecknad. Har precis tryckt i mig lite turkisk yoghurt som jag rotade fram ur kylen för en stund sedan, omkring mig har jag fyllt alla hyllor som finns med ljus som doftar mango och vanilj. Jag stormtrivs, och funderar starkt på att börja läsa en av de tre nya böckerna som står i hyllan bortom mig.

Imorgon är det torsdag, och ännu en ledig dag väntas. Jag har inte planerat något särskilt, utan funderar endast på att fortsätta göra nytta här hemma, liksom idag. Klarnar vädret upp, blir det nog en jättepromenad med hunden. det var bra länge sedan nu.

Mobiltelefonen, vilken satans jävla uppfinning! Jag är helt handikappad utan den, och har snart vart det i två veckor. Jag håller tummarna för att idioten som har/tog den är riktigt helvetes nöjd och att jag får min nya inom kort. Har väntat länge nu, kanske imorgon ? ..

Sandra är ute på Nybron, jag hoppas hon har det trevligt.
Själv är jag trött på alkohol och röj. Riktigt jävla trött.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback