Ingen rubrik

Vaknade vid 12 av att Sandra skulle dra till jobbet, själv är man ledig idag. Hade världens hemskaste mesvärk imorse, så idag tänker jag börja äta mina P- piller igen. Hoppas de hjälper, haft uppehåll i ett halvår snart. Hoppas bara att vikten håller sig på samma nivå, då jag vet att chansen är stor att den kommer att öka. Det minsta jag behöver just nu är verkligen extra kilo! Yuck.

Nåväl, gårdagen var mysig. Hade planerat för utgång, men det sprack rätt fort efter maten vi lagade oss. Grillad kyckling med pommes och bea- sås. Proppmätta som vi var slog vi oss ned framför tvn istället, kollade film och tröck i oss chips. Yerai kom även över och sällskapade.

När klockan blev cirkus tolv fick vi ett ryck och begav oss ned på Dennys krog, hällde i oss några öl och fortsatte diskutionerna i livligare miljö. Det var trevligt, men inte särskillt stek.

Sitter för tillfället kvar hemma hos S, väntar på att hon ska komma hem så att jag kan tjata med henne till solariumet. Har inte solat på evigheter! Kanske funkar det om jag fixar disken åt henne, smörar lite sådär ni vet ..

Gah, nåväl. Dags för en cigg.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback