Inställt tatuerande

Fasiken, idag skulle jag tatuerat mig. Men icke, jag ångrade mig som vanligt i sista sekunden och avbokade hela kalaset. Jag väntar tills i augusti, då jag kanske kan vara 100 % säker på vad jag verkligen vill. Vill ju inte göra om samma misstag som blaffan jag satte på ryggen direkt. Ha ha.

Dagarna som vart har gått snabbt, jag skulle tippa på att anledningen är Sandra som nyligen kommit hem igen, från trippen till Turkiet. Hon förgyller mina dagar något så enormt, utan henne är allt bara grått.  Vi har lagat mat, druckit goda "drinkisar" och bara samtalat om allt och ingenting ..

Strax bär det av till Ica, det blir till att storhandla. Sandra behöver fylla upp sin magra kyl en gnutta, så sitter och skriver en inköpslista åt henne nu. Vem om inte jag är expert på mat liksom ? Nåja, åtminstonde på att äta den ...

Senare blir det av till lilla sundby igen, behöver komma hem och städa- vilket var en hel evighet sedan jag gjorde. Tänker rensa ut som tidigare nämnt alla skor och kläder som jag inte använder. Jag menar, någon har säkert mer användning för det än vad jag har. Sedan blir det en massa datasittande, behöver fortsätta djura efter lägenhet samt jobb. Puh!

Kanske hinner vi med att sola ikväll?
Nåväl, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback