Tuna Park



Några timmars arbete på Twilfit under dagen, annars har jag degat runt på Tuna park tillsammans med Johny och Lina. Har hittat två par skor och en skjorta som skall införskaffas till garderoben imorgon eller på onsdag. Spännande!

Gårdagen blev skoj, trotts att planerna var något grötiga. Kvällen tillbringades ( för att inte vara allt för ovanlig ) på Dennys. Den här gången drog vi med Sandras mamma, störtskön som hon är. Kvällen blev lyckad, och jag fick mig en öl för lite som plötsligt blev en för mycket..

Nu tänkte jag sätta mig i poolen här utanför och steka lite. Sedan blir det film och popcorn, helt alone. Behöver fundera lite på ett beslut som skall tas innan veckan är slut.

Sweet dreams.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ouuff, snygging :p <33

2009-07-13 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback