Ikea

Fan vad kass jag är på att planera, det är helt sjukt. Skärpning!
Lördagen dubbelbokade jag med först Josse, sedan nadja. Allt slutade med ett icke billigt besök på krogen, och en tråkig fylla på det.

Gårdagen tillbringade jag näsan hela dagen i Västerås, på Ikea. Handlade lite smått och gott för att fylla lådorna inför flytten. Det blev bland annat påslakan, och köksprylar. Tog en sväng i köpcentrumet som låg intill, tråkigt nog hittade jag dock ingnting. Jag som var sådär supersugen på att shoppa. Boring.

Avslutningsvis rundade jag av dagen med god mat och tv- tittande. Det var mysigt. Potatisgratäng med kyckling blev det. Och som vanligt svullade jag tills maten satt uppe i halsen. Men vad gör man, är man lite rund så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback