Bort

Ligger i min säng och tittar på film, för en gångs skull kan jag äntligen slappna av. Gårdagen blev lång, och jag kom nog inte i säng förens vid tolv i eftermiddags. Sjukt, för det var inte ens särskilt skoj.

Det dröjer nog ett bra tag innan man är igång igen, nu har jag annat framför mig. Såsom körkortet och fortsatt sökande efter lägenhet. För att inte tala om jobbet ..

Jag hoppas pappas vän kan fixa den där praktikplatsen i Stockholm åt mig, det vore en ära att flytta sitt arsle från den här staden och börja om på nytt, någolunda i alla fall.

Imorgon drar en ny vecka igång igen, och det är helt sjukt vad fort tiden går. Jag ska jobba på Twilfit hela dagen, och efter det blir det till att sätta lite färg på huden i Nyfors solarier. Kvällen är planerad tillsammans med Sandra, som kom hem från Turkiet igår. Som jag har saknat henne! Det ska bli trevligt, tänkte slå ihop lite tacos och glo på lite film. Möjligtvis uppdatera oss om vad som hänt under veckan hon vart borta också ..

Oh, gud! Skulle verkligen behöva rensa min garderob, märkte jag igår. Hittade ett flertal klänningar där prislappen fortfarande sitter kvar på, samma sak vad gällande skor. Kanske kan man sätta ut allt på blocket ? Ja, bra idé - det ska jag göra i veckan.

Nu är det dags att återgå till filmen jag kikar på, åh den är så bra! Halva har bara hitils gått, och jag har redan grinat ut ett helt hav av tårar. He he

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback