Bakom stängda dörrar

Natten till idag var kämpig, fick mig ingen sömn alls, utan låg och tittade på klockan tills det var dags för uppstigning ( 06.00 ). I mitt huvud cirkulerade allt för mycket, och dagen som just gått har bjudit på mycket känslor och funderingar.

Bakom stängda dörrar har isen smält för länge sedan.

Slutade jobbet vid fem- tiden, tog ett varv och fann mig tå nya linnen samt en nagelfil och ett grymt nagellack. Imorgon skall jag fylla på min samling inför flytten med lite shopping från jobbet, har länge tittat på några skålar som nu är prisnedsatta. Perfect! Skulle ha solat, men orkade icke & gick istället till hemköp och köpte mig två nya filmer, 200 gr Marabou choklad och en loka.

Det säger ju sig självt vad jag sysselsatt mig med under kvällen. Lite lyxig avkoppling med jordgubbar och vin har även förekommit.

Imorgon måste jag hinna med 9 bussen till jobbet, så jag kommer i tid!
Dags att sova kanske, hm .. eller en film till kanske ..

, Sleep tight. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback