Diskution

Usch, vad tiden har gått sakta idag. Stängde butiken vid 8, helt alone. Bara workat' omkring 7 timmar, men är endå helt jävla slut i kroppen. Normalt. inte. Om cirka 5 timmar är jag igång igen .. Ibland önskar jag att jag hade körkortet. Fan jag måste fixa det snart .. Snabb som jag är. Eller inte ..

Imorgon är det onsdag, lill-lördag med andra ord. Sandra försöker tjata med mig ut på krogen, men jag vet inte riktigt. Jobbar ju på torsdag, och det finns inte en chans att jag står bakis en hel dag efter och sliter arslet av mig. Nja, jag har nog redan beslutat mig för att hålla mig hemma.

Har även diskuterat med honom ikväll. Inte särskilld beredd på det hela, men jag ångrar inte en sekund. Tvärtom, det kändes riktgt bra. Jag fick mer förståelse.

Glöm dina problem, imorgon kommer det nya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback