Årets första dopp

Hnja, då var årets första dopp avklarat. I Borsökna mitt i natten, det tog dock sin lilla stund att komma i -men vad gör det när resultatet endå blev som de skulle. Sandras bikini åkte av så hon neckade, wohoo.

Idag har det var supervarmt, men trotts detta åkte jag och mamma in en sväng till stan och besökte Tuna Park. Jag slog mitt rekord i att shoppa skor, hela 5 par blev det! Superhärliga dessutom vill jag lova- nu är jag laddad inför Ayia Napa- resan om några veckor.

Har dessutom vart på massage idag, gudars så skönt det var! Dock sitter spänningarna kvar i nacken. Kanske blir det ett återbesök inom kort. Vad vet jag ..

Nu ligger fokusen på studenten, och imorgon skall jag upp tidigt för att först uträtta några bankärenden för att sedan bege mig till Tuna Park igen för att köpa en superhärlig väska. Efter det blir det skola, och sedan jobb hela kvällen. Yeey!

Lina, jag saknar dig ..
Jag hoppas det blir bättre snart <3
Du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: frida

jaaa tack själv :D det var trevligt! jag skriver här för jag vet inte hur man svarar haha Puss<3

2009-06-04 @ 17:20:13
URL: http://fridahumblaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback