Bästa dagen i mitt liv!



Det finns inte ord för att kunna sammanfatta studenten, 6/6- 2009.
Jag har aldrig mått så bra, haft så roligt & gråtit så mycket glädjetårar under mina långa 19 år. Jag är glad att så många kunde komma till lokalen där studenfirandet höll hus, och jag är evigt tacksam för alla fina presenter jag fick.

Turen genom stan på flaket var nog det bästa, det roligaste, och det absolut onyktraste. Under tre år på gymnasiet upptäckte jag för första gången vilken dunder- klass jag haft. Alla är verkligen solstrålar, och utan er hade inte glädjen vart lika stark som den var den här dagen. Jag vill förevigt minnas er, och gör det med ära. Synd bara att vi aldrig höll ihop, förstod mer av varandra.

Nåväl, gårdagen var extrem. Frossa, huvudvärk och ingen som helst röst kvar ( Skönt att den idag börjat spricka upp lite ). Har inte orkat göra någonting annat än legat i sängen här hemma & åmat mig. Försökt leta lite jobb och resor, hitils är resultatet två jobb i Västerås och en resa till Agia Napa.

Dags för en matbit känner jag nu..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till studenten!

2009-06-08 @ 22:14:14
URL: http://fashionkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback