Cvn

Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Planerna om att åka in till stan blev inställda redan tidigt imorse, och istället har jag setat här hemma på mitt feta arsle och lyckats åstakomma några cvn istället. Ikväll skall de sändas iväg, två till Västerås och två inne i stan, på hemmaplan.

Jag såg även att skattepengarna trillat in på kontot under dagen, oh gud så ledsen i ögat jag blir av att veta att de redan är borta. Nåväl, nu är alla dessa högar med räkningar betalda i vilket fall som helst. Puh! Och fler blir det nog, kunde inte hålla tassarna i styr när jag tittade in på webshoppen igen, ojoj vilket äckligt sweet linne jag hittade. ( Se bild nedan )

Nu skall jag försöka sända iväg mina cvn och fokusera på mina beslut jag hela tiden åmar om.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: hmm

beté dig för fan.

2009-06-10 @ 19:00:43
Postat av: en som håller med hmm

Ja för fan, betè dig, du och din självsäkerhet asså! fa betè dig så folk orkar, alla komemr ta avstånd från dig, ALLA VET VA DU HÅLLER PÅ MED, DET FINNS BARA EN, EN STACKARE SOM INTE FÖRSTÅR, SLUTA SPELA....DU KROSSAR FOLKS HJÄRTAN!

2009-06-11 @ 02:55:47
Postat av: Johanna

Komiskt att båda kommentarerna har samma IP- nummer. pinsamt ..

Nåväl, jag ska fatta mig kort. Ja, jag är självsäker, ja jag kanske är lite idiot, och ja alla kommer säkert ta avstånd från mig. Jag hoppas du blir den första.

2009-06-11 @ 14:51:40
URL: http://reetro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback