Jobb

Yes, idag har timmarna spenderats på jobbet- till mesta dels i alla fall. Det har inte alls vart mycket folk, vilket bidrog till en mirakulös brist på sysselsättning & ingen vidare klirr i kassan. Nåväl, det lider ju jag inte av direkt .. så jobbade på med uppsättningarna som vanligt.

Träffade en äldre dam på bussen imorse förrästen! & gud vad trevlig hon var, och för att inte tala om rar! Fick en jättesöt komplimang av henne, då hon säkert pratade om mina ögon i 10 minuter. Äsch, jag orkar inte dra den storyn nu ..

Lade mig precis till rätta i min säng, har tänt lite ljus omkring mig och bara njuter av tystnaden i min ensamhet. Det är så förbannat skönt att stänga in sig ibland, lämna allt utanför en stund. Har god lust att greppa en av böckerna i hyllan och börja läsa lite igen, varje kväll - precis som förr. Men nu är jag aldeles på tok för trött för det. En annan kväll ..

Imorgon är jag ledig, inget jobb som väntar - men har en hel del att uträtta i stan. Skall bland annat betala resan till Aiya Napa, som jag och Sandra starkt laddar inför!

Oh, gud vad sugen jag är på godis ..
lakrits helst.. salt sådant.

Jag betalar frakten, gee mig nuu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback