Ny shoppat

Som jag allt vanligare brukar säga, ut med det gammla- in med det nya.
Ikväll blev det hela 7 nya investeringar till garderoben, 4 linnen, 2 kuvertväskor och en grovstickad härlig kofta. Två av linnena, varav det jag visade i ett tidigare inlägg är köpta från H&M, OBS!

Några av mode- och musikvärldens största stjärnor går ihop med H&M och Designers Against AIDS (DAA) för Fashion Against AIDS, för att öka ungas medvetenhet och stödja kampen mot sjukdomen. 25 procent av försäljningspriset kommer att skänkas till projekt som ökar medvetenheten om HIV/AIDS.

Imorgon blir det mer uppdatering i Tatuering/piercing kategorin.
Yey, ett besök väntas på Laboro Center.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag saknar dig min lilla sötis ;) pussss!!!!!

2009-06-14 @ 20:28:45
Postat av: Anonym

haha aa men den gör inte de ;D

2009-06-18 @ 00:44:37
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback