Tjejkväll

Då börjar ännu en dag dra sig mot sitt slut, och inte har jag fått särskilt mycket gjort. Har bosatt mig framför tvn här med laptopen intill mig, det är rätt mysigt faktiskt. Jag har gjort i ordning chips, dipp och hitils knäppt två öl. På tv visas Projekt Runway, och strax börjar Sex andthe City.

Janina var över hos mig en stund idag också, vi drog på oss bikinisarna och satte oss i poolen här utanför. Det var mysigt, babblade så länge att vi såg ut som russin när vi klev upp. Yeey!

Imorgon blir det en sväng in till stan på eftermiddagen, skall uträtta lite ärenden så som att hämta ut min omsydda klänning och besöka polisstationen för att hämta ut min plånbok som någon funnit. Så glad jag blev när de hörde av sig idag! Äntligen får jag tillbaka alla mina hundra klubbkort och förhoppningsvis presentkort som ligger kvar. jag måste dessutm sola imorgon tror jag, jag har blitt lite beroende tror jag.

Nu skall jag fortsätta kika tv,
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback