Frånvaro

Nyvaken som jag är sitter jag här med mina bortdomnade fötter, hemma hos Sandra. Natten  har vart lång, vi unnade oss coca cola, en massa chips, tända ljus och en skräckfilm. Sängen hade vi stoppat full med härliga kuddar och mysiga täcken. Det var gosigt, lite väl gosigt kanske?

Hur som helst svider mina ögon så tårarna rinner just nu, ringde just praktiken och anmälde mig som sjuk. Usch, jag känner på mig att dagen framöver kommer att vara katastrof. Därför har jag beslutat mig för att alldelses strax åka hem, hem och göra absolut ingenting- förutom de där tråkiga vardagssysslorna såsom att plugga och strosa omkring i mjukisar för att röja upp alla kläder på golvet tex.

Åh, nu blev jag sådär negativ inställd, uttråkad och tjurig. Dessutom helt galet sugen på té- mitt älskade jordgubbsté där hemma. Vad hinner klockan bli innan jag har min kopp i handen mån tro?

Dags för en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback