Shopaholic

Ibland undrar jag, som nu ungefär, om jag är beroende.
Ja ni förstår,  alla har ju mer eller mindre en talang. Min största talang är att göra av med pengar, jag är super duper duktig på att shoppa, helst inpuls.

Detta är då inget positivt, utan snarare ett minus i mitt liv.
Beställde just hem ett par skor, ännu en skönhet till min gigantiska samling! Ett par rosa sådanna.
Räkningarna som ligger och skräpar i en hög någonstans bortser jag från ikväll, det är nog bäst så.

Har precis tänt lite ljus omkring mig, och väntar på att vattnet skall koka upp så jag kan tillaga mitt ljuvliga persiko/vanilj te. Tänkte slå mig till ro, med denna gång en bra bok till hands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback