Skor


Egentligen borde jag ligga till sängs med en kopp jordgubbsté och teoriböckerna framför mig, men icke sade Nicke! Jag har fastnat här framför datorn bland alla dessa hundra favorit- sidor med tusentals klädesplagg och skor! Det kryper i hela kroppen på mig, och att vara luspank gör mig just nu inget annat än ledsen. Jag har egentligen inte råd, men lyckades endå klicka hem skorna på bilden nedan. Hur läckra som helst till min studentklänning jag köpte här om dagen ju! Perfect.

Dessutom velar jag mellan två sockersöta klänningar som tilltalar mig till tusen, får se hur jag gör med dem senare ikväll. Nåväl, imorgon väntas en lång praktikdag och det ser jag verkligen inte fram emot. Jag suktar just nu efter lite ledighet tillsammans med min familj, och inom parentes ( Vännerna ).

Får se hur allt blir.



Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

jag har en design tävling ta dej en titt här : http://izzah.blogg.se/design/2009/february/4-aution-pagar.html

2009-03-06 @ 11:39:36
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback