Fartfylld helg

Ännu en helg är över, och jag kan knappt förstå det själv. Hur kan det vara så att alla lediga dagar bara går upp i rök sådär fort, medan veckorna går så äckligt sakta?!

I fredags tog jag det lungt, tillsammans med Sandra. Det fick bli biografen i nästan tre timmar, då vi såg filmen Män som hatar kvinnor. Den var bra, dock lite väl seg den första timmen. Nåväl .. Den rekomenderas varmt!

En ny dag kom, och det blev lördag. Jag och Sandra fortsatte med god mat från Kina, och lite party party till efterrätt. Fasiken så skoj vi hade det! Bortsett från den där galna rabies- turken som höll på att flyga på mig för att jag bad honom gå bort från oss på dansgolvet inne på lotus. Människan var ju helt vriden! Började knuffas och skrika könsord rätt ut över hela stället. Skämmigt, pinsamt och åter skämmigt. Jag vill inte låta rasistisk, men honom skulle man satt i en skitig hundbur och skickat tillbaka honom dit han kom ifrån. Usch, vilka smutsiga människor det finns!

Dags att sova, praktik på Twilfit väntas imorgon .. Igen.
Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 19:03:26
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback