Födelsedagsbarn.

 

Har precis krupit ned under täcket i min varma sköna säng, med laptopen till hands. Ännu en dag är avklarad, och denna gång närmare bestämt min födelsedag. Givetvis har detta firats, med en hejdunder utgång igår. Jag tror jag aldrig haft så ont i fötterna efter en helkväll på dansgolvet som jag har idag! nåja, vill man vara fin så får man lida pin, kort sagt.
Tack alla för en trevlig kväll hur som helst!

Idag vaknade jag med en pang- smälla och mådde långt ifrån bra, dock hade jag inga som helst andra förväntningar. Men jag repade mig som tur var rätt snabbt efter en alvedon och 30 minuter i duschen.

Under eftermiddagen höll jag mig vaken & fick lite besök av släkt, jag bjöd på tårta och åt själv säkert upp halva för mig själv. Himelskt gott var det i alla fall!

Min älskade bror har dessutom blivit stor och fick en moppe idag, en blå sådan. Det är fantastiskt kul att se honom så glad. Jag minns själv hur man var ..


Nu är det dags att sova, dessvärre utan honom.
Imorgon kanske .. Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Johanna Ravinale

Åhh den där bilden och kvällen minns jag allt för väl ;)

2009-03-31 @ 08:28:49
URL: http://johannaravinale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback