Körskola

Idag har jag vart sjuk, eller snarare sjukanmäld.
Begav mig av till banken vid lunchtid för att betala pengarna till studentbalen som  smått börjar närma sig nu. I kroppen flyter spänning, men också ångest på grund av ekonomiska Själ. Det är inte alltid lätt att vara fattig student.

Nåväl, har bokat tid hos tatueraren idag också. Dock fanns det inga tider förens i Juli, men what ever. Tänker finslipa den lite och skriva dit ett kort "citat", tror jag kommer vara nöjd efter det.
Några timmar på körskolan har jag även under dagen spenderat, det känns bra. Jag börjar komma in i det hela nu, både med körningen och teorin. Nu håller jag tummarna för fixa klart allt till i sommar, klart jag kommer att lyckas!

Dags för en dusch, natti natt.

Kommentarer
Postat av: mimmi

wee. håller tummarna för dig!

Håller oxå på med körkortet :D

2009-03-10 @ 16:53:10
URL: http://mimmilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback