Paerty

Sitter och spanar in arbetsförmedligens hemsida med tok-desperat inställning! Känner att det inte finns någon tid att dra ut på det längre, jag behöver ett jobb nu- och inte sen! Dock har jag inte riktigt turen med mig att finna något som passar, som vanligt. De flesta arbeten kräver ju nu för tiden högskoleutbildningar och andra lite mer maffigare krav, vilket inte gör saken lättare för min del. Suck, stön & stonk!

Nåväl, det är ju inte så att jag ger upp i första taget.

Hm, helgen är i princip slut & jag kan inte komma ihåg sist jag hade så kul som igår. Oförvändad lycka skulle man väl kunna säga! Det blev dans, prat och makaroner från åtta på kvällen till ytterligare 12 timmar efter det. Med adra ord gick vi aldrig riktigt och lade oss. Gissa om huvudet hängt på sné hela dagen? Ojoj, så trött.

Kunde som vanligt inte hålla fingrarna i styr och klickade hem lite smått & gott ur H&M's sortiment igår. Det fick bli tre tröjor, en jacka och ett par skor. Lycka!

Nu är det dags för lite konferens & administrationsarbete, sedan väntar en monster- garderob på att bli städad efter det. Suck!

Kommentarer
Postat av: malin

ge mig frågorna då! jag kommer nog vara hemma imorrn med så då kan jag göra dom!

2009-03-08 @ 19:13:00
Postat av: Nicole

Hej!

Jag har fina välgjorde bloggdesigner på auktion på min blogg. Ibland har jag även utlottningar, så kika gärna in om du är intresserad av en ny design :)

2009-03-09 @ 19:35:22
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: malin

Fin blogg!

2009-03-09 @ 20:01:00
URL: http://justlikeviolence.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback