Tufft

Vissa dagar är tuffare än andra. Klockan är snart efter tio på förmiddagen, och jag har precis vaknat till från min magiska dröm jag njutit av under de få timmar jag fick sova inatt. Eftersom skolan inte fanns med på världskartan igår, finns den inte det idag heller. Jag kan varken finna någon ork eller lust längre ..

Nåväl, inte så långt kvar nu .. Jag kan inte göra annat än hoppas på att jag klarar mig fint.

Igår köpte jag mina studentskor, det fick bli i färgen silver- glammigt med hög klack. Jag är super duper nöjd och hoppas dem kommer sitta bra till klänningen. Hm.

Eftersom batteriet i min laptop skriker efter ny energi, vet jag att jag måste avbryta- här och nu.
En uppdatering slinker in lite senare sen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hejsan ^^

Ville bara berätta att jag har en dsignblogg där det pågår designauktioner. Billiga priser och välgjorda designer, om jag får säga det själv haha ;) Ibland har jag även utlottningar :)

Kika gärna in om du är sugen på en ny design...

2009-03-13 @ 00:56:17
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback