Ångest



Åh Gud! Jag är så irriterad. Så helvetes jäkla förbannad på mig själv.
Hur kunde jag låta mig själv gå & göra en så hemsk tatuering på min rygg? Det ser helt förjävligt ut, och det är ju inte precis något jag gärna visar upp. Tvärtom, jag gör allt för att dölja den & skulle inte ha något emot att påbörja laser- behandling för att succesivt börja få bort den.

Vad är det som hindrar mig? Jo, det kostade mig cirka 1500:- att göra den, och närmare 20.000:- att ta bort den. Åh gode Gud! Låt mig vinna på triss eller något ..

En ny dag väntas, och jag är inte det minsta pepp inför det. Har alldeles för mycket att göra, och alldeles för lite kraft för att ens orka prestera. Ska fösöka börja i tid imorgon, allt eftersom jag börjar jobba från fyra. Suck!

Saknar dig, Lina.


Kommentarer
Postat av: Malin

har du varit & pratat med tatueraren?

2009-05-28 @ 11:08:06
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, det har jag inte. ( Om denna i allafall ) , ska ju fixa till den på ett annat ställe i Nyfors den 8 Juli istället. Håller tummarna för att den blir bra. Oh gode guud!

2009-05-28 @ 12:30:57
URL: http://reetro.blogg.se/
Postat av: Malin

jag tror inte att du har nått att oroa dig för. se till att den du går till kan sina saker, så ska du se att du förhoppningsvis blir nöjd sen! i vilket fall.. jag håller tummarna för dig! :)

2009-05-28 @ 19:10:39
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: johan

stumpan vad vare jag sa:)

2009-05-28 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback