Beroendeframkallande

Alltså Gud! Nu är mitt lilla hjärnkontor skapligt överbelastat, och värre blir det. Skall strax tok läsa kapitlet om Kristendomen. Mina redbull är tyvärr slut, så nu får jag snabba mig på lite.

Frågan är ju dock hur jag hamnade här igen, på bloggen - vi säger att det är ytterligare en paus, en rast där jag skakar av mig lite av allt sugiga skolarbete.

Okay, vi lämnar detta för en stund.
Idag har jag vart duktig, riktigt duktig som lyckats haffa åt mig en limousin på studentdagen den 6:e juni. Det blir jag och ytterligare åtta personer till som kommer glida runt i denna och dricka skumpa innan utgången sker vid 24.00. Lyckat, jag är så jävla lyckad ibland! Yeeyyy!

Imorgon blir det tufft, jag kommer inte hinna allt som jag borde ha gjort. Kommer stampa runt som en zombie på jobbet, ha ha. 50:- halvtimman för er som vill se något sköj!

( Billigt va? Betalsätt 2: Faktura ) " OKEJ! JAG ÄR TRÖTT "

Nä, nu får det vara nog. Den här skitbloggen är ju beroendeframkallande för i hellskotta!
Bööh,

Tack och bock igen dårå!

Kommentarer
Postat av: SERAFIM

bra BLOG! jag tyker du är best!



http://pappamedbarn.blogg.se/

2009-05-28 @ 20:38:34
Postat av: Malin

är det magnus du ska till nu eller? eftersom du sa nått om nyfors tänkte jag.. vem är det som gjort den du har på ryggen?



jag tatuerar mig på sveaplan (deep cuts) hos johnny. ska dit i morron & gadda en fågel fenix på låret! :D



håll mig uppdaterad, vill veta hur det går för dig! :)

2009-05-29 @ 00:00:23
URL: http://lovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback