Borttappat



Gud vad irriterande! Sista praktikdagen, och såklart missar jag bussen.
Nu blir jag närmare en timma försenad, och inte kan inte göra de minsta lilla åt saken. Kanske kan jag stanna en timma längre, vad vet jag.

Nåväl, inatt har jag sovit ovanligt bra. Somnade nästan direkt när jag slöt mina ögon igår kväll. Skönt, men endå inte. Det är redan måndag, och om två dagar sätts mina betyg. Det börjar bli brottom, och jag kan redan nu räkna ut med lillfingret att jag inte komma hinna färdigt med allt. Tråkigt nog.

Jag har lyckats slarva bort min plånbok igen också, har letat överallt och den finns verkligen ingenstans! Har ringt runt till ställen jag befann mig på i lördags, såsom Shell och på bussen. ( länstrafiken ) Ingen har sett skymten av den, kanske gottar sig någon alkis på alla mina bunuscheckar, klubbkort och pengar just nu? Som tur är spärrade jag bankomatkortet igår, och ska göra en polisanmälan om legitimationen och resterande idag. Kanske bör man åka till polisstationen senare under dagen och kolla om något finns på hittegods- avdelningen? Hm, annars blir det nog en polisanmälan vid ett senare tillfälle idag. Suck, stonk och stön säger jag bara! Helvete vad klantig jag är! Åhh ..

Jag drömde på dig inatt älsk,
önskar allt vore så annorlunda. Vill alltid vara med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback