Bravo

Då var man fortfarande hemma, låg & grubblade alldeles på tok för länge inatt för att orka ta mig upp imorse. Sak samma, har fått lite stuffs gjort här hemma istället. Bland annat skrivit klart 80% av min uppsats samt städat hela köket. Bravo! Om cirka två timmar beger jag mig in till stan, skall jobba och hoppas på att få träffa L en stund innan, saknar henne så otroligt grymt mycket.

Fick hem mina piercingsmycken idag på posten, yeey!
En stav som knappt syns i munnen, medans den andra var med swarowski- kristaller. Ojoj, grymt läckra vill jag lova! Fan så nöjd jag är. Igår fick jag dessutom hem mina två klänningar jag hade beställt, en röd och en blå- randig. Sweet, om det är någon som vet hur man gör mig glad så är det nog jag själv!

Och Lina dåå .. Men det är en annan sak.
Thihi.

Nu ska jag återgå till pluggandet en halvtimma till, sedan blir det en dusch innan färd till " the city " . Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback