Särbarn



Klockan börjar bli mycket, och all redbull jag fyllde kylen med tidigare ikväll är snart slut. Det gör mig orolig, tänk om jag somnar- får inte, kan inte. Måste plugga, hinna bli klar med allt tills imorgon. Mejlat lite med lärarna och kollat så att allt är grönt, betygen skulle sättas idag- men icke för mig, jag är lite särskadad tror jag. Med andra ord lite efter.

Har setat ett par timmar nu, skrivit klart två uppsatser och en inlämningsuppgift. Det är nog mer än vad jag lyckats prestera under hela årskurs tre på gymnasiet. Därför är jag värd en stjärna, från mig själv dårå. Yeeyy, tack så mycket! Imorgon klockan halv nio skall jag befinna mig på plats i skolan, då ska alla uppgifter lämnas in. Dock kommer jag inte hinna med allt, och hoppas jag kan lämna in resterande uppgifter på fredag ( Vilket är en skrivuppgift inom psykologin samt religionen ) Sedan är det ju förståss lite smått kvar inom konferens och receptionen, men det fixar jag i skolan imorgon.

Är stressad, har ont i magen, och ja- jag tycker så äckligt synd om mig själv. Buhu.
Jobbar dessutom imorgon, stänger- helt själv. Kommer inte vara hemma förens strax innan elva på kvällen. Vågar nästan lova att jag kommer hallucinera och ha mörka ringar kring ögonen, tänker nämligen vara vaken nu tills min buss in mot plugget går.

Vad gör man inte för att icke misa sina betyg? Jag får skylla mig själv.
Nästa vecka tar jag studenten, då kommer jag inte ångra en sekund av detta.

Nåväl, imorgon väntas dessutom två prov. Ett inom matten, och ett inom religionen. Yippie, yeeyy.. Fan, nu har min fot somnat igen. Dags för ett bloss, sedan åter till pluggandet igen.

Tack & Bock.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGING TILL SÄRBARN DÄR, MÅ JAG SÄGA DAMEN ÄR VACKER <333

2009-05-28 @ 02:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback