Uppdatering

Då var man hemma igen, efter en lång dag överallt och ingenstans. Äntligen!
Har jobbat mellan 16 och 20, kort tid- men gudars så mycket att göra! 3 pall varor och massvis med uppsättningar som skulle fixas och donas med. Skoj skoj så det stod härliga till vill jag lova!

Imorgon är det fredag, vilket innebär ny helg- & nya planer.
Har praktik under hela dagen, och efter det bär det åt hem till Janina. Vi har planerat solning, bad och moffar- kväll vilket jag verkligen ser fram emot! Det var så länge sedan sist nu, Ska bli skönt att få uppdatera sig lite om vad som händer utanför ens egen lilla värld och sådär.

Under lördagen jobbar jag ju såklart, hela dagen. MEN strax efter tolv på förmiddagen kommer min älskade Sandra hem från Turkiet. Som jag har längtat! Helvete vad jag skall pussa och krama på henne .. En hel jäkla vecka har jag vart utan min älskade bästis, otroligt.

Lillebror fyller år på söndag, dock jobbar jag då också- men han får sina paket under kvällen. Var och shoppade lite idag, hoppas han blir glad. Fasiken, tänkte på det idag: 15 år! Pippmyndig och ungen har skaffat sig moped, sinnessjukt I mina ögon är han fortfarande den där lilla sötbollen som springer runt i blöjor och älskar att hoppa runt i mammas och pappas säng. Nåja, nästan i alla fall ..

Oja! Svullnaden i min percing verkar ha lagt sig nu, och jag måste erkänna att det känns bra. Hoppas på att kunna få byta stav snart .. Yeeyy!

Nu ska jag luta mig tillbaka och försöka sova lite, en lång dag väntar ju som sagt imorgon.
Lina, I Miss You Like Hell! <'3 Önskar du vore hos mig.

Kommentarer
Postat av: serafim

ja nu ska det knöllas!



Pappamedbarn.blogg.se

2009-05-17 @ 02:27:44
Postat av: Anonym

Hej gumman hoppas allt är bra med dig? Det var ett tag sen man såg dig!

Ta hand om dig*! kram Hanna

2009-05-17 @ 13:12:48
URL: http://fashionkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback