Förstörd

För en gångs skull kom jag i tid till skolan idag, det känns bra.
Har precis avslutat en kurs, skrev sista provet i arbetsmiljö & säkerhet. Tror jag lyckades, men tar inte ut någon glädje i förskott.

Är trött som en zombie, och humöret är väl kanske inte det bästa. Önskar allt vore så annorlunda, kan inte sluta tänka på allt där hemma. Jag som trodde man kom längre med att vara ärlig och uppriktig, men tydligen inte. Mamma, du får mig att känna mig värdelösare än någonsin just nu! Varför varför varför ..

Nu är det bara;
2 matteprov,
2 inlämningar i psykologin
1 prov + en inlämning i religionen
1 inlämning i inköp & varuhantering
1 nationellt tal i svenska
1 skriftlig -hälsodagbok i idrott & hälsa B
1 Loggbok att fylla i projektarbetet
2 inlämningar + en gruppuppgift i konferens & receptionen

Kvar att göra. Knappt 4 veckor har jag på mig, dessutom tickar pengarna iväg på körkortet som jag är halvvägs med. Kan inte ge upp nu ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback