Stress

Jag tror jag aldrig smakat på samma form av stress som jag gjort under de senaste dagarna nu. Det liksom kryper i benen, hugger i magen och ständigt bultar i mitt huvud. Ena sekunden finns allt där, all inspiration, alla idéer, all kunskap. Men sekunden därpå finns ingenting, allt är liksom som bortblåst.

Om två veckor tar jag studenten, och om endast fyra dagar sätts mina betyg. Detta är sjukt, helt helvetes jävla sjukt! Hur hinner man med allt egentligen, när man ligger efter så mycket som jag gör?

Under hela helgen har jag stukigt alla planer, och försökt koncentrera mig på studierna här hemma för en stund. Starten har vart seg, men lite har jag allt lyckats åstadkomma. Dock är det alldeles på tok för mycket kvar för att jag skall hinna med allt. Men och andra sidan så är det en dag imorgon också ..

Igår jobbade jag, har fått lite extra på praktiken.
Det är jag glad över, nu har jag två jobb i sommar vilket inte kan bli bättre.


Mor och far är på grillparty ikväll (Eller något liknande), så det blir jag och brorsan hemma. Vi tänkte äta lite pizza och kolla film. Han skall dessutom hjälpa mig att plugga lite.
Ibland är det helt underbart att ha en 4 år yngre bror med 4 gånger så stort IQ.

Åter till pluggandet igen ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback