Gårdagen

Usch, igår lämnade Sandra mig för en hel vecka framöver. Det känns surt, riktigt jävla surt. Tårarna sprutade och jag kände mig skit löjlig, tur att L fanns vid min sida ( även om medvetandet inte var helt cleant ). Nåväl, det blev några timmar på Centro tillsammans med mysiga människor och goda drinkar- mja, en sådan i alla fall.

Eftersom att någon sprungit iväg och smyg- shottat tequila,  blev det hemfärd direkt efter att de stängt. I relativt rask takt vill jag lova. Ha ha . Stackarn.

Småtjejer ska inte dricka så mycket alkohol! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2009-05-09 @ 21:31:18
Postat av: N

Saknar dig ,

2009-05-11 @ 00:32:24
URL: http://shoorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback